Odgovori na pogosta vprašanja
Plačilo in dostava
1. Po povzetju (za knjige in izdelke, ki ti jih dostavi Pošta Slovenije).
Paket plačaš kurirju ob prevzemu z gotovino.
2. Po predračunu prek banke ali spletne banke:
Predračun/ponudba, ki jo prejmetš na svoj e-naslov, je osnova za nakazilo. Na plačilni nalog obvezno vpiši svoje IME in PRIIMEK oz. tistega, ki je na naročilu vpisan kot kupec.
Znesek, ki je naveden na predračunu/ponudbi, nakažeš na trans. račun podjetja Drožomanija – Sourdoughmania d.o.o., ki je odprt pri banki DELAVSKI HRANILNICI d.d. LJUBLJANA !
3. Plačilo s PayPalom ali kartico
Izberi način plačila PayPal. Aplikacija te bo vodila preko PayPalove aplikacije do potrjenega naročila.
Uporabniški račun lahko ustvarimo zate avtomatsko ob zaključku nakupa.
Če ga želiš ustvariri sam/-a, klikneš na povezavo “Moj račun”.
Na računalniku jo najdeš v zgornjem desnem kotu strani, na mobilnih napravah pa se nahaja v glavnem meniju.
Ko je postopek nakupa zaključen, naslova za dostavo v naši trgovini ne moreš spreminjati.
Lahko pa nam pišeš na info@drozomanija.si in če tvoje naročilo še ni odposlano, to uredimo posebej zate.
Naslov za dostavo pa lahko spreminjaš na straneh dostavne službe, če si izbral/-a dostavo s sledenjem.
Svojemu naročilu lahko sledite samo v primeru, ko izberete dostavo s sledenjem.
V tem primeru dobite sledilno številko in vse druge podatke na vaš e-naslov.
Nikakor ne. Podatkov kartic ne shranjujemo.
Ne.
DDV ni obračunan v skladu s 1. odst. 94. čl. ZDDV-1
Dostavljamo po celem svetu.
Če želiš spremeniti naročilo, vrniti ali zamenjati izdelek
Naročila, vračila in menjave
Izdelke, ki jih želiš vrniti, pošlješ na naslov podjetja:
Drožomanija – Sourdoughmania, d.o.o.
Tomšičeva ulica 39
2380 Slovenj Gradec
Najhitreje bo, če nam pišeš na info@drozomanija.si.
Lahko.
Piši nam na indo@drozomanija.si.
Če je omogočeno dodajanje v košarico, potem lahko.
To omogočimo, kadar smo prepričani, da bo izdelek zagotovo kmalu spet na zalogi.