Odgovori na pogosta vprašanja

Plačilo in dostava

1. Po povzetju (za knjige in izdelke, ki ti jih dostavi Pošta Slovenije).

Paket plačaš kurirju ob prevzemu z gotovino.

2. Po predračunu prek banke ali spletne banke:

Predračun/ponudba, ki jo prejmetš na svoj e-naslov, je osnova za nakazilo. Na plačilni nalog obvezno vpiši svoje IME in PRIIMEK oz. tistega, ki je na naročilu vpisan kot kupec.

Znesek, ki je naveden na predračunu/ponudbi, nakažeš na trans. račun podjetja Drožomanija – Sourdoughmania d.o.o., ki je odprt pri banki DELAVSKI HRANILNICI d.d. LJUBLJANA !

3. Plačilo s PayPalom ali kartico

Izberi način plačila PayPal. Aplikacija te bo vodila preko PayPalove aplikacije do potrjenega naročila.

Naročene izdelke ti bo dostavila kurirska služba Pošte Slovenije. Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov.
Izdelke bomo dostavili na naslov, ki si ga navedel/-a ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo ti, da navedeš naslov, na katerem se nahajaš v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišeš mobilno številko, saj te bo tako kurir lahko poklical in se s tabo dogovoril o načinu dostave. Odkupnino paketa lahko kurirju ob dostavi plačaš z gotovino. V primeru neuspešnega poskusa dostave ti bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu sta navedeni številka paketa in telefonska številka dostavne službe. Na navedene kontaktne informacije se lahko obrneš in naročiš ponovno dostavo paketa na svoj naslov ali pa se dogovoriš, da ti paket dostavijo na drug naslov (kjer boš v času dostave dosegljiv/-a).

Uporabniški račun lahko ustvarimo zate avtomatsko ob zaključku nakupa.

Če ga želiš ustvariri sam/-a, klikneš na povezavo “Moj račun”.

Na računalniku jo najdeš v zgornjem desnem kotu strani, na mobilnih napravah pa se nahaja v glavnem meniju.

Ko je postopek nakupa zaključen, naslova za dostavo v naši trgovini ne moreš spreminjati.

Lahko pa nam pišeš na info@drozomanija.si in če tvoje naročilo še ni odposlano, to uredimo posebej zate.

Naslov za dostavo pa lahko spreminjaš na straneh dostavne službe, če si izbral/-a dostavo s sledenjem.

Svojemu naročilu lahko sledite samo v primeru, ko izberete dostavo s sledenjem.

V tem primeru dobite sledilno številko in vse druge podatke na vaš e-naslov.

Nikakor ne. Podatkov kartic ne shranjujemo.

Ne.

DDV ni obračunan v skladu s 1. odst. 94. čl. ZDDV-1 

Dostavljamo po celem svetu.

Če želiš spremeniti naročilo, vrniti ali zamenjati izdelek

Naročila, vračila in menjave

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Artikli imajo garancijo proizvajalca, uvoznika oziroma prodajalca. Za uveljavljanje garancije oziroma servisa se obrni na sedež podjetja Drožomanija – Sourdoughmania, d.o.o.. Ob uveljavljanju garancije priloži originalni račun.
Če si prejel/-a neustrezno ali poškodovano blago, ga lahko vrneš v zakonskem roku 15 dni po prejemu. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Kupnino ti bomo vrnili preko poštne nakaznice ali osebnega računa (sporočiš ga ob vračilu blaga).

Izdelke, ki jih želiš vrniti, pošlješ na naslov podjetja:

Drožomanija – Sourdoughmania, d.o.o.
Tomšičeva ulica 39
2380 Slovenj Gradec

Najhitreje bo, če nam pišeš na info@drozomanija.si.

Lahko.

Piši nam na indo@drozomanija.si.

Če je omogočeno dodajanje v košarico, potem lahko.

To omogočimo, kadar smo prepričani, da bo izdelek zagotovo kmalu spet na zalogi. 

Kako ustvariš svoj domači kvas

NL subscription - prve droži(#4)